Curriculum Vitae

 

Kontaktoplysninger
Navn : Tina Jensen
Tlf. : 2234 4275
e-mail : skytte(AT)tskytte.dk
Website : www.tskytte.dk
Civilstatus : Enlig deltidsmor til Matthias (2010)
Fødselsdato : 7. marts 1980
   
Ikke-ryger: Ja
Kørekort: B

 

 

Personlig profil

Jeg er serviceminded og resultatorienteret og sætter en ære i at udføre mit job bedst muligt. Jeg er analytisk og struktureret og ofte på forkant. Et godt arbejdsmiljø er vigtigt, hvorfor jeg, da lejligheden bød sig i 2016, valgte at engagere mig som arbejdsmiljørepræsentant. Jeg har gå-på mod og lærer hurtigt og jeg søger at se muligheder og udfordringer frem for problemer. Jeg har et godt overblik – men i pressede situationer kan jeg have brug for et øjeblik til at tænke mig om, idet jeg både har autisme og ADHD. Mine diagnoser er forholdsvis nye (jeg er udredt i 2021) og noget jeg fortsat skal lære at leve med – selvom de reelt har været med mig hele livet. I min tidligere stilling blev jeg ofte omtalt som ”Talminister” eller ”Excel-haj”, hvilket er meget sigende, idet jeg elsker at arbejde med tal – uanset om det er regnskab eller statistikker. Jeg forsøger gerne at finde den letteste måde at løse en opgave på - at optimere opgaveløsningen.

Mine diagnoser gør, at jeg ikke trives i omgivelser med megen støj. Jeg er dog glad for at dele kontor med nogle få kolleger, så der dels er nogen at sparre med og jeg samtidig kan få følelsen af at være en del af et hold. Jeg har brug for klart definerede, afgrænsede opgaver, samt klar og tydelig kommunikation - og jeg undgår helst telefonsamtaler, da disse er uforudsigelige. Hvis jeg forstyrres, mens jeg fx er presset af en deadline, kan jeg blive kort for hovedet og ikke særligt samarbejdsvillig. Det går derfor bedst, hvis der ikke er nogen bagkant på mine opgaver.

Jeg bor til leje i et lille boligforeningshus i Egå, med egen have, hvor min hund og kat kan løbe hele vejen rundt om huset. Min søn, som er hos mig 3-4 dage i ulige uger, har også både autisme og ADHD. Resten af tiden i ulige uger er han på aflastningsinstitution, mens han er hos sin far i lige uger. Faderen flyttede i slutningen af 2019, men vi har et fungerende samarbejde omkring vores søn.

 

Erhvervserfaring

Nov. 2023-2024 Afklaringsforløb i Debitorgruppen, Regnskab, Aarhus Universitet
Arbejdsopgaver:
 

-

-
-
-
-
-
-
-
-

Oprettelse af salgsfakturaer og salgskreditnotaer, på grundlag af fakturagrundlag fremsendt til Debitorgruppen.
Ajourføring af arkivet for salgs fakturaer og salgskreditnotaer.
Opfølgning på internationale studerendes betaling for deltagelse i kurser.
Statistik over fejl i fremsendte fakturagrundlag ifm. årsagslutningen 2023.
Diverse ad hoc opgaver.
Hjælp med Excel, når nogen har brug for det.
Hjælp med oplæring af elev.
Oprettelse af udenlandske bedømmere i Medarbejderstamkortet (MSK).
Oprettelse af udenlandske bedømmere i Navision og i tilhørende Excel-ark.
  Resultater:
 

-

Glade kolleger, som hurtigt har mærket at en del af arbejdsbyrden er blevet lettet.
   
Okt. 2023 Afklaringsforløb i Servicegruppen Regnskab, Aarhus Universitet
Arbejdsopgaver:
 

-
-

Ud fra lister findes bilag, enten på et fællesdrev eller i det fysiske arkiv i kælderen.
Bilag navngives og gemmes på rette sted, i det digitale arkiv på fællesdrevet.
  Resultat:
 

-

Jeg måtte flere gange bede om nye lister og fik ros for min indsats.
   
2022-2024 Sygemeldt pga. stress samt belastningsreaktion ifm. autisme og ADHD
   
2013-2024 Regnskabs- og administrativ medarbejder, It-vest (Aarhus Universitet)
Arbejdsopgaver:
 

-
-

Arbejdsmiljørepræsentant
Udarbejdelse af statistikker
 

 










KOT-statistik ift. IT-uddannelser
Cand.it.-arbejdsløshed, baseret på data fra AC
Cand.it.-arbejdsløshed, baseret på udtræk fra Danmarks Statistik
Cand.it.-beskæftigelse, baseret på udtræk fra Danmarks Statistik
Cand.it.-arbejdsløshed, baseret på udtræk fra Power-BI på AU
Bearbejdning af spørgeskemaundersøgelserer fra Cand.it.-programmet
Foreløbige optagelsestal på cand.it. og master uddannelser i It-vest-samarbejdet samt ITU
Optag og produktion på it-uddannelserne i Danmark (”Institutledertabellen”)
It-vest Statistikken vedr. udviklingen på cand.it. og Master i it)
 

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-


-


-
-
-

Varemodtagelse i IndFak
Oprettelse af rejse- og udgiftsafregninger i RejsUd (tidl. AURUS)
Registrering af ferie og fravær i AUHRA
Løbende økonomistyring, herunder omposteringer iht. internt budget
Løbende regnskabsoversigter for diverse It-vest-projekter
Udarbejdelse af fakturagrundlag ifm. indhentning af midler
Udarbejdelse af årsregnskab, herunder dialog med revisoren
Opsætning af spørgeskemaundersøgelser og efterfølgende bearbejdning af resultater, fx ifm. evaluering af Master i it (SurveyXact)
Stamkortbruger (tidl. Persondataredaktør) for It-vest
Timeregistrering for studentermedhjælp
Tildeling af licenser til ”Master-databasen” (Microsoft Dynamics CRM)
Tildeling af adgang til fællesdrev og Teams under It-vest
Klargøring af it-udstyr mv. ifm. nyansættelser
Lokal it-support for kolleger ift. PC, mobiltelefon og printer
Indkøb til kontoret
Diverse ad hoc-opgaver ifm. It-vests løbende projekter
Afholdelse af årets dimittendfest for Master i it (indhentning af oplysninger om dimittender, booking af lokale mv., udsendelse af invitationer, håndtering af tilmeldinger/afbud, registrering af dimittender, udsendelse af evt. ikke udleverede krus)
Udarbejdelse af bevillingsbreve til hhv. studerende og samarbejdspartnere samt opfølgning på disse (herunder godkendelse af indkomne fakturaer eller oprettelse af udgiftsafregning i RejsUd)
Indhentning af statusrapporter for igangværende bevillingsprojekter
Udarbejdning af materiale til Styregruppen for It-vest
Honorering af Styregruppen for It-vest, via LØN på AU
  Resultater:
 

-
-

Opnået indsigt i flere centrale afdelinger, på Aarhus Universitet, og disses funktioner.
Glade og tilfredse kolleger.
   
Dec. 2012-maj 2013 Løntilskud i Debitorgruppen, Regnskab, Aarhus Universitet
Arbejdsopgaver:
 

-
-


-
-
-

Oprettelse af fakturaer i Navision
Omregistrering af debitorer ifm. omlægning og implementering af fælles økonomistyringsmodel for Aarhus Universitet og herefter løbende vedligeholdelse af debitorregisteret i Navision
Vedligeholdelse af sælgerkoder
Afstemning
Overblik over åbne kladder, oprettet af controllere, i Navision
  Resultater:
 

-

Jeg har bl.a. løst forskellige opgaver i Navision og Excel, hurtigt og effektivt. Fx månedlige statistikker over faktureringer og krediteringer.
   
Aug. 2012-nov. 2012 Løntilskud i Regnskab, Aarhus Universitet
Arbejdsopgaver:
 

-
-
-

 Postsortering og efterfølgende omdeling i grupperne
Ugentlig rengøring af kaffemaskiner
Diverse ad hoc opgaver (fotografering til Pure, scanning af indsendte bilag til Rejsegruppen, oversigt over afdelingens flextimer og fravær)
  Resultater:
 

-

Jeg har bl.a. løst forskellige opgaver i AURUS og Excel, hurtigt og effektivt. Jeg har fx leveret en statistisk oversigt over årsager til returnering af rejseafregninger, for de enkelte fakulteter, og dermed tydeliggjort indsatsområder.
   
2011 Projektarbejde for SILVAN, i forbindelse med Potential in Action
Opgaver:
 

-


-

Udjævne sæsonforskellene i antallet af medarbejdere. (ca. 10% afskediges i efteråret, hvilket resulterer i kompetencetab og større omkostninger til oplæring ved nyansættelser efter vinteren.)
Øge indtjeningen i vinterperioden.
  Resultater:
 

-

Gruppens arbejde medførte tilføjelsen af vinterdæk til SILVANs produktsortiment.
     
2011 Projektarbejde for Maxi Zoo, i forbindelse med Potential in Action
Opgaver:
 

-
-

Forslag til opbygning af ny og effektiv hjemmeside med integreret webshop
Søgemaskineoptimering (SEO)
  Resultater:
 

-


-

Optimeret organisering af hjemmesiden, blandt andet vha. en quick-guide, til dem der skal udarbejde den nye hjemmeside, således at kunderne kan finde det helt rigtige produkt med færrest mulige museklik i forhold til konkurrenterne.
Liste med META-tags, så søgemaskinerne, og dermed kunderne, nemt kan finde frem til Maxi Zoos produkter.
   
2010-2011 Barsel
   
2009-2010 Diverse TEMP opgaver
Opgaver:
 

-
-

Printet reol-oversigter for BAUHAUS Hovedkontor, Viby
Pakket chokolader og skumslik på Carletti
  Udbytte:
 

-
-

Blevet klogere på, hvordan "virkelighedens verden" fungerer, frem for hvad bøger fortæller.
Fået indsigt i, hvordan det er at have visse jobfunktioner.
   
2006-2007 Pakkeriarbejder, Arla, Nr. Vium Mejeri
ferie- og weekendafløser
Opgaver:
 

-
-
-
-
-
-

Evt. udpakning og forberedelse af rå ost, inden maskinel emballering.
Emballering af rå ost.
Pakning af ost, i kasser og på paller, til modning på lager eller til salg.
Håndtering af etiketmaskiner.
Løbende hjælp til kolleger, når tempoet var højt.
Indstilling af maskiner til næste opgave.
  Udbytte:
 

-
-
-

Afkodning af, hvordan en opgave løses bedst/lettest muligt.
Overblik i pressede situationer
Teamwork
   
2004-2006 Klipper/kasse hos Stof & Stil, Herning
  Jeg var fuldtidsvikar fra februar til midt august 2004, hvorefter jeg blev deltidsansat pga. uddannelse.
Opgaver:
 

-
-
-
-
-
-
-

Vejledning og rådgivning af kunder mht. valg af tekstil til forskellige formål
Afklipning af metervarer fra ruller
Håndtering af metervarer
Kassebetjening
Oprydning og mærkning af varer i butik og lager
Brug af Navision i forbindelse med salg og lagerbeholdning til primo 2005
Brug af SAP i forbindelse med salg og lagerbeholdning fra primo 2005
  Udbytte:
 

-
-
-

Kendskab til SAP og Navision samt kassebetjening
Overblik i pressede situationer
Teamwork
   
2002-2003 Lørdagsafløser, Post Danmark, Postomdelingen i Herning
  Opgaver:
 

-
-

Sortering og pakning af reklamer og postforsendelser
Udbringning af reklamer og postforsendelser – primært på cykel
  Udbytte:
 

-
-

Bedre kendskab til Tjørring-området, hvor jeg havde min rute
Masser af frisk luft
   
2000 Kontorelev, produktionsvirksomhed ved Holstebro
  Opgaver:
 

-
-
-
-
-
-
-

Reception
Telefonpasning
Arkivering
Indtastning af tilbud til kunder på vegne af salgsafdelingen
Pakning og afsendelse af tilbud, kataloger og produkter
Udarbejdelse af arbejdsbeskrivelser
Forefaldende kontorarbejde
  Udbytte:
 

-
-

Kendskab til forsendelse med fragtmand / DSB / Post Danmark
Ved hvor vigtigt det er at være medlem af en fagforening, når en virksomhed udelukkende vil have billig arbejdskraft til at komme over en arbejdspukkel og derefter fyrer dem.
   
1996-1999 Feriejob, Restauration Skyttegården, Hjerl Hede
  Opgaver:
 

-
-
-
-
-

Afrydning af borde
Kokkens hjælper
Forefaldende køkkenarbejde
Betjening af grillbar
Opvasker
  Udbytte:
 

-

Overblik i pressede situationer
   
1995 Stakitmaler, Hagebro Kro
  Opgaver:
 

-

Male stakit, som senere blev opsat langs indhegningerne mellem Hagebro Kro og Karup Å
     
1994 Vareopfylder, Højbjerg Super, Hagebro
  Opgaver:
 

-
-
-
-

Feje butikken om morgenen
Sørge for at der ikke er for gamle varer i køle- og frysediskene
Opfyldning af varer i butikken
Oprydning på lageret
     
     

Uddannelse

2004-2009 HAim, AU-HIH
  Faglige fokusområder:
 

-
-
-
-
-
-
-

Statistik og kvantitative metoder
Udarbejdelse af spørgeskemaer
Metoder til, samt indsamling af, data
Analysering af data
Formidling af resultater
Ledelsesformer
Organisationsdiagrammer
  Udbytte:
 

-
-
-
-
-

Erfaring med kvantitative og kvalitative markedsanalyser samt præsentation af resultatet.
Samarbejde med, og forståelse for, andre nationaliteter
9 mdr. udlandsophold ved Mälardalen University, Västerås, Sverige
Forbedring af engelskkundskaber
Styring af projektforløb
  Hovedopgave: (for BDE-afdelingen på AU-HIH)
 

-

Entrepreneurship – how does the BDE-study create more entrepreneurs?
     
2007-2008 Bachelor of Science, Double Degree, Mälardalens Högskola, Västerås, Sverige
  Faglige fokusområder:
 

-
-
-
-

Organisation, innovation og iværksætteri
Struktur, strategi og organisation i international handel
Nordiske perspektiver på marketing og ledelse
Svensk
  Udbytte:
 

-
-
-

Dette var mit udlandsophold i forbindelse med min bachelor
Netværk og samarbejde
Udvidede sprogkundskaber i både engelsk og svensk
     
2001-2003 E-ingeniør, HIH
 

-

1. semester bestået samt enkelte helårsfag
  Udbytte:
 

-
-
-
-

Udarbejdelse af APV for Stantronic i Horsens
Kendskab til elektronik, programmering og UML
Kan se sammenhænge i programmeringssprog
Har forståelse for samarbejde med ingeniører
     
2000-2001 1-årig HH, Holstebro Handelsskole
     
1996-1999 Matematisk student, Holstebro Gymnasium
 

-

Deltog i forsøget ”Den Elektroniske Klasse”, hvor alle fik udleveret en bærbar computer, som skulle bruges i alle fag. Havde matematik og engelsk på A-niveau.
     
     

 Tillidsposter og frivilligt arbejde

Siden 2022 Næstformand i AC-TAP Klubben, Aarhus Universitet
  Arbejdsopgaver:
 

-
-

Planlægning og afholdelse af medlemsarrangementer
Planlægning og afholdelse af årlig generalforsamling
   
2015-2019 Frivillig på Smukfest, Stedfortræder på hold 2201, Johannelund
  Opgaver:
 




-

Holdet blev oprettet i 2015 og første opgave var at få samlet en flok med de nødvendige kompetencer, til at udføre den praktiske del af opgaven. Jeg har ikke selv truckcertifikat, men jeg er ret god til Tetris.
Opstilling:
    Sørge for at festivalen får leveret de ting ind til området som der er brug for – på rette tid og sted.
  - Nedtagning:
    Sortering og opmagasinering af materialer, effekter, moduler mv. som tilhører festivalen, således det er let at finde (og få ud) igen.
  Udbytte:
 

-
-
-
-
-

Et godt hold med de nødvendige kompetencer.
Ledelseserfaring - herunder teamwork og planlægning af vagter.
Kommunikation med mange forskellige hold/medhjælpere og ledere på Smukfest.
Fuld udnyttelse af lagerhaller – fra gulv til loft.
Overskuelig og logisk opbevaring af diverse materialer, effekter osv.
   
2010-2014 Frivillig på Smukfest, medhjælper på Trafik før/efter
  Opgaver:
 

-
-
-
-

Håndtering af trafikken ved adgangsveje til festivalpladsen og campingområderne.
Kontrol af køretilladelser og anvisning til dem der skal en anden vej
Hjælp til festivalgæster
Radiokontakt mellem vagtposter og vagttelt
  Udbytte:
 

-

Håndtering af forskellige situationer, som kan opstå når glade mennesker mødes (men måske ikke altid ender i det bedste humør)
   
2009-2016 Medlem af AGF Skilteteam
  Opgaver:
 

-

Opbygning af Excel-ark til håndtering af produkter, brochurer, T-shirts mm., som skal ud til startstederne, enten direkte fra leverandør eller via Århus.
  Udbytte:
 

-

Et let overskueligt regneark, hvor alle oplysninger indtastes ét sted, men fremkommer både i en generel oversigt og i oversigter for de enkelte startsteder.
   
Siden 2009 Medlem af DK-AROS SERVICE
  Opgaver:
 

-

Pladsanvisning ved diverse arrangementer, hvor DK-AROS VAGT varetager sikkerheden og stiller deres servicegruppe til rådighed. Servicegruppen består af frivillige.
 

-

Teamleder for en mindre gruppe frivillige.
Udbytte:
 

-
-
-
-

Ledelseserfaring
Erfaring med brug af radio
Teamwork
Socialt netværk
   
2008-2009 Medlem af AGF-Service
  Opgaver:
 

-
-
-
-

Klargøring af frokost til servicelederne
Salg af billetter op til kampstart ved AGF Fodbold’s hjemmekampe
Optælling af kasser efter kampstart
Oprydning efter kampen - enten ved nedtagning af skilte langs løbebanen, eller oprydning af borde og stole indendørs
  Udbytte:
 

-
-
-

Socialt netværk
Håndtering af dankort-maskiner og kontanter - især i pressede situationer
Masser af hovedregning
   
2006-2007 Projekt Ung leder, De Danske Skytteforeninger, Viborg Amt / DDS Midt
  Opgaver:
 

-

Planlægning og gennemførelse af træning af unge skytter i alderen 15-20 år
  Udbytte:
 

-
-

Håndtering af teenagere
Ledelseserfaring
   
2005-2006 Medlem af organisationsbestyrelsen, Boligselskabet Fruehøjgaard
  Opgaver:
 

-
-

Tage beslutninger i forhold til budgetter
Tage beslutninger i forhold til nuværende samt fremtidigt arbejde i boligselskabet.
  Udbytte:
 

-
-

Bestyrelseserfaring
Netværk
   
2002-2005 Medlem af Afdelingsbestyrelsen, Birk College, Boligselskabet Fruehøjgaard
  Opgaver:
 

-
-
-

Bindeled mellem beboerne og boligselskabet
Varetage beboernes interesser overfor boligselskabet
Lytte til beboerne
  Udbytte:
 

-

Netværk
   
2002-2003 Formand for E-Weekendudvalget – Det pludselige festudvalg, HIH
  Opgaver:
 

-
-
-

Planlægning og gennemførelse af E-ingeniør studerendes årlige udflugt / ryste-sammen-tur
Planlægning og gennemførelse af E-ingeniør studerendes årlige julefrokost
Lede og fordele arbejdet mellem udvalgets øvrige medlemmer
  Udbytte:
 

-

Ledelseserfaring
   
2000-2002 Projekt Ung leder, De Danske Skytteforeninger, Viborg Amt
  Opgaver:
 

-

Planlægning og gennemførelse af træning af unge skytter i alderen 15-20 år
  Udbytte:
 

-

Ledelseserfaring
     
2000 -2010 Webmaster for Taarup-Kvols-Løgstrup Skytteforening (TKL Skytteforening)
  Opgaver:
 

-
-

Oprettelse, opdatering og vedligeholdelse foreningens hjemmeside
Skrive artikler fra tid til anden
  Udbytte:
 

-

Vedligeholdelse og udbygning af kendskab til HTML og FrontPage
   
1995-1997 Patruljeleder, KFUK-spejderne i Haderup
  Opgaver:
 

-

Planlægning og gennemførelse af patruljemøder
  Udbytte:
 

-

Ledelseserfaring
     
     

Fritidsinteresser

Jeg nyder at læse en god bog samt se en god film eller serie. Jeg bruger en del tid på gåture med min hund samt pasning af hund, kat og have. Jeg kan lide at lægge puslespil og bygge LEGO og har mange, både større og mindre, projekter i hjemmet. Jeg kan godt lide gør-det-selv-projekter og hjælper gerne mine forældre og naboer.

1998 -2010 Oprettet egen hjemmeside, primært omhandlende skydning.
I dag rummer siden primært mit CV, samt min søns og min egen ønskeliste.
1993 -2010 Riffelskydning på konkurrenceplan. Har deltaget på landsholdet flere gange
1990-1997 Medlem af KFUK-spejderne i Haderup
   
   

Sprog

Dansk : Modersmål, med fejlfri kommunikation på skrift
Engelsk : Forhandlingsniveau i skrift og tale, samt fejlfri kommunikation på skrift
Tysk : Kan gøre mig forståelig – bedst i skrift
Svensk : Samtale og let skrift
   
   

IT

Superbruger : Word, Excel, PowerPoint
Bruger : Navision, IndFak, RejsUd, Teams, Power BI, SurveyXact, Zoom, AUHRA, mTEMPUS (AU Timeløn), Microsoft Dynamics CRM, SPSS, Access, Visio, FrontPage
Kendskab : SAP, Borland C++, Delphi, Microsoft C5
   
   

Kurser

2020 Excel Videregående, Teknologisk Institut
   
2016 Arbejdsmiljøuddannelsen, Crecea
   
2016 Infografik, DMJX
   
2015 Excel Udvidet, Teknologisk Institut
   
2011 Potential in Action (www.potentialinaction.dk)
   
2009 Grundlæggende regnskab, Århus Købmandsskole, Business Centret
  Kompetencegivende arbejdsmarkedsuddannelse i regnskabsteori, samt Microsoft Office Excel 2007 og Navision C5
 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Regnskabsafstemninger i forbindelse med årsafslutningen
Årsafslutning af bogholderiet
Anvendelse af regneark til talbehandling
Design og automatisering af regneark
Økonomisk styring af lageret
Likviditetsstyring
Kontering af køb, salg, drift af biler og ejendomme
Kreditorstyring
Kontoplaner og virksomhedens rapporteringsbehov
Konteringsinstrukser
Debitorstyring
Placering af resultat- og balancekonti
Bilagsbehandling med efterfølgende kasserapport
Registreringsmetoder ved virksomhedens drift
Anvendelse af periodisk beregning og registrering
Daglig registrering i et økonomistyringsprogram C5
   
2007 Foreningsleder uddannelse, De Danske Skytteforeninger
Udbytte:
 

-
-
-
-
-
-

Kommunikation og samarbejde
Mødekultur
Delegering og få flere med
Foreningsudvikling
Hvorfor er vi frivillige ledere?
Økonomi og samarbejdspartnere
   
2006 4 timers hygiejnekursus, Arla, Nr. Vium Mejeri (12. september)
   
1999 Amtsinstruktør i riffelskydning, De Danske Skytteforeninger
i forbindelse med ophold på Idrætshøjskolen i Århus
  Udbytte:
 

-
-

Tilrettelæggelse af træning
Instruktion i skydestillinger
     
1998 Personalekursus, Hjerl Hede (30. maj)
     

Referencer

Referencer kan sendes, hvis ønsket